Het is di 21 okt 2014, 02:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 2 van 10 [ 100 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Dubbele Getallen
BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2012, 17:04 
Forum Legende
Forum Legende

even voor een ieder die het weten wil ,de betekenis van de dubbele getallen.

De (belangrijkste) Meestergetallen en hun betekenis (Getallen op de klok):
• 1:11 Roep de engelen aan om je te helpen met je gedachten en woorden
• 2:22 Je pas geplante ideeën wortelen zich in de realiteit. De manifestatie hiervan zal al snel zichtbaar worden.
• 3:33 De Ascended Masters zijn op dit moment zeer dicht bij je en willen je laten weten dat je hun hulp, liefde en begeleiding hebt.
• 4:44 De engelen omringen je nu en verzekeren je van hun liefde en hulp. Maak je geen zorgen, want de hulp van de engelen is vlakbij.
• 5:55 Maak je borst maar nat en doe je veiligheidsriemen om, want er komen belangrijke veranderingen in je leven aan en je moet er klaar voor zijn. Vertrouw dat dit ten goede zal zijn en het ZAL ten goede zijn!
• 10:10 Goddelijke leiding van Spirit en de engelen vragen je je gedachten te veranderen. Vraag om hulp van de engelen om je gedachten te ondersteunen in de deze overgangsfase in je leven. Nieuwe plannen komen eraan.
• 11:11 Houd je gedachten goed in de gaten en verzeker je ervan de je uitsluitend denkt aan wat je wilt, en niet wat je NIET wilt. (Dat wat je denkt zul je krijgen). Let op je woorden. Ze zullen zich manifesteren.
• 12:12 Onze gedachten zijn als zaden die op het punt staan te ontspruiten. Dit is het moment je te realiseren dat je woorden je wensen zijn. Wat je zegt zal gebeuren. Zet de dingen die je wenst op papier en zie het voor je ogen gebeuren!
*13.33 uur is dus 133 + 3 of 13.13 uur
De verlichte meesters ondersteunen je helende werk door je te helpen met positieve gedachte, voornemen en affirmaties Ze fluisteren deze in je oor, dus let goed over je overpeinzingen en inzichten. 3 staat dan voor De verlichte meesters zijn bij je in de buurt Ze hebben gereageerd op je gebed en willen je helpen.

14.14 uur is dus 141+4 Richt je gedachte en intenties op het tot stand brengen van een verbinding met de engelen. je hoeft dit proces niet te forceren. Je hoeft alleen maar te ontspannen en goed te ademen. 4 staat voor Er zijn engelen bij je. Roep hen aan als je behoefte hebt aan hulp, raad en gevoelens van liefde en geborgenheid.

15.15 uur is dus 151+5 Je gedachte manifesteren zich momenteel erg snel en dat is bevorderlijk voor een heilzame levensverandering Blijf in de buurt van positief ingestelde mensen en mijd negatieve invloeden en contacten. 5 Dit getal houdt verband met verandering, transformatie, transmutatie en alchemie. Er vinden veranderingen plaats n je leven die ten goede komen van jezelf.

16.16 uur is dus 161+6 Al je materiele behoefte worden via je consequente en positieve verwachtingen en affirmaties vervuld. Denk alleen aan wat je je wenst, en dat is wat je ontvangt. 6 Het getal 6 houdt verband met aardse zaken, zoals bezit aardse aangelegenheden en concrete tastbare dingen. Zorg ervoor dat gedachte aan of zorgen om materiele zaken in evenwaicht worden gehouden door een geconcentreerd zijn op en geloof in het spirituele.

17.17 uur is dus 171+7 Je hebt hard gewerkt om een positieve houding te bewaren en deze getallenreeks is een teken dat je toegewijde manifestatiewerk vrucht afwerpt. Je voornemen om je alleen op het licht te richten heeft ook helende effecten op andere. 7 Je bent op de goede weg! ga vooral zo door.

18.18 uur is dus 181+8 Weet dat jij, net als ieder ander, recht hebty op het ontvangen van steun en voorspoed. Sta open voor ontvangen en concentreer je alleen maar op je wensen. 8 Financiele overvloed komt nu op je pad.

19.19 uur is dus 191+9 Zorg er dubbel goed voor dat je je gedachte op dit moment positief houdt, vooral wanneer die verband houden met je goddelijke levensopdracht. Mijd verslavingen en richt je op creatieve projecten. Werk direct aan je levensopdracht. 9 je goddelijke levensdoel houdt in dat je dienstbaar bent door middel van je aangeboren talenten, passies en interesses.

20.20 uur is dus 202+0 Het is belangrijk in deze tijd je te concentreren op je geloof en te onthouden dat je omgeven wordt door steun van god. Je geloof zet wonderen in beweging. 0 De nul houdt verband met gebed of meditatie en de alles omvattende Goddelijke bron. God praat met je.

21.21 uur is dus 212+1 Geloof in de ideeen en openbaringen die je ontvangt. Vertrouw op de kracht van je gedachte om je leven in positieve zin te veranderen. 1 We zijn alemaal 1 en daarom zijn we allemaal met elkaar verbonden door onze gedachte. Let op wat je denkt en richt je liever op je wensen

22.22 uur is dus 222+2 Heb vertrouwen, alles zal goedkomen. Maak je nergens zorgen over, want deze situatie is zich voor alle betrokkenen prachtig aan het oplossen. 2 Heb geloof en moed. je gebeden worden bewaarheid, ook al is dat nog niet zichtbaar.

23.23 uur is dus 232+3 De verlichte meesters omringen je en vragen je vertrouwen te hebben. Weet dat ze bij je zijn om je met alles te steunen en bij te staan. 3 staat dan voor De verlichte meesters zijn bij je in de buurt Ze hebben gereageerd op je gebed en willen je helpen.

00.00 uur De Schepper benadrukt een aan jou gegeven boodschap en vraagt je op te letten en de gegeven raad direct op te volgen.

liefs ROSY (BLM)

BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2012, 17:36 
Forum Bewoner
Forum Bewoner

Citaat:
22.22 uur is dus 222+2 Heb vertrouwen, alles zal goedkomen. Maak je nergens zorgen over, want deze situatie is zich voor alle betrokkenen prachtig aan het oplossen. 2 Heb geloof en moed. je gebeden worden bewaarheid, ook al is dat nog niet zichtbaar.

Deze tijd zag ik vroeger heel veel als ik op bed lag en niet kon slapen.
Ik kreeg altijd een enorm fijn gevoel bij die tijd en dat is dus ook heel logisch.
Mijn ouders besloten altijd dat ik moe was en naar boven moest.
Maakte niet uit hoe oud ik was:gewoon niet zeuren naar boven jij.
Tja als ik een kamer voor mijzelf had was het niet zo erg geweest,
Sterker ik had er met enorme liefde gezeten.
Ik sliep met mijn zus op de kamer en die lag om 21uur al op bed en dan kon ik dus niks op mijn kamer.
Dus als ik naar bed werd gestuurd en niet een smoe was dan ga je maar in bed liggen en hopen dat je in slaap valt.
Ik keek met mooi weer heel veel naar de sterren en de maan.
En zag het geregeld 22:22 worden

BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2012, 17:38 
Forum Legende
Forum Legende

Getallen
Er komen natuurlijk veel getallen voor en daar kan je een hele website aan wijden, ik heb hieronder een aantal getallen neergezet die veel voorkomen.
let wel een eigen gevoel en intrepetatie is heel belangrijk en dat je de getallen vanuit een eigen liefde en vanuit zuiverheid benadert.
00 De schepper benadrukt een aan jou gegeven boodschap en vraagt je op te letten en de gegeven raad direct op te volgen.

11 besteed aandacht aan steeds terugkerende gedachte en idee”en, want ze zijn het antwoord op je gebed. Dit getal duidt ook op een uiterst creatief persoon die verslavend gedrag moet vermijden.

22 je diepgewortelde overtuiging manifesteert wonderen en prachtige nieuwe kansen. Blijf vertrouwen!
33 je wordt door veel verlichte meesters omringd en in alle opzichten geholpen. Ze zijn gekomen om je te helpen bij je opdracht en je gebeden te beantwoorden. Stem je op hen af en stel hun alle vragen die je maar wilt stellen.

44 er zijn momenteel veel engelen bij je. Je kunt deze engelen vragen om jou en je dierbare rust te geven. Je hoeft niet te vragen hoe ze een situatie kunnen verbeteren maar hun slechts vragen om deze te verbeteren. je kan een beroep doen op de goddelijke oneindige wijsheid van de Schepper en deze zal jouw, ( via de engelen) naar een schitterende ingenieuze oplossing leiden.

55 Maak de veiligheidsgordel maar vast, want je maakt een grote positieve verandering door in je leven. Het wordt tijd om los te laten wat niet meer werkt en het te laten helen of het te vervangen door iets beters.

66 Hou je gedachte in deze periode op de hemel gericht en maak je geen zorgen om het materiële of wees er niet zo obsessief mee bezig.

77 Gefeliciteerd! Je bent in mentaal en fysiek opzicht op de goede weg. Houd je aan je voornemens en sta je mannetje..

88 Grote overvloed is je deel Voorspoed stroomt in steeds grotere hoeveelheden naar je toe. Wees dankbaar en zorg ervoor dat je de stroom naar andere leidt als je je daardoor geroepen voelt.

99 Ga aan de slag lichtwerker. Er is nu meer dan ooit behoefte aan je goddelijke levenswerk, en alles wat je kunt doen om meer licht en liefde in de wereld te brengen.

111 Er is een energetische poort voor je open gegaan waardoor je gedachte zich snel in de werkelijkheid manifesteren. Kies je gedachte wijselijk in deze periode en zorg dat deze overeenstemmen met je wensen. Stop geen enkele energie in denken aan je angsten, opdat je ze niet manifesteert.

222 Heb vertrouwen. Alles zal goed komen. Maak je nergens zorgen over, want deze situatie is zich voor alle betrokkenen prachtig aan het oplossen.

333 je bent een geworden met de verlichte meesters en ze werken dag en nacht met je op vele niveau`s Ze houden van je leiden je en beschermen je in alle opzichten.

444 Duizenden Engelen omringen je op dit moment ze houden van je en steunen je. Je hebt een heel sterke en heldere verbinding met het engelen rijk , en je bent zelf een engel op aarde, je hebt niets te vrezen alles is goed.

555 Er staan je grote veranderingen en belangrijke transformaties te wachten. Je hebt de gelegenheid uit de pop te kruipen en het fantastische leven te ontvouwen waar je werkelijk recht op hebt.

666 Het is tijd om je tot spirit te richten om je leven in evenwicht te brengen en te helen. Vertel de hemel je angsten met betrekking tot je materiële voorraad. Stel je open voor het ontvangen van hulp en liefde van zowel mensen als engelen.

777 je hebt goed naar de goddelijke aanwijzingen geluisterd en hebt die wijsheid in succesvolle daden omgezet. Je plukt er de vruchten van. Je succes inspireert en helpt anderen, dus ga hier a.u.b. mee door.

888 Het universum is overvloedig en gul, en je hebt geleerd hoe je in het stortbad van de altijd aanwezige stroom stapt. Grote financiële zekerheid is je deel, nu en in de toekomst.

999 Ga aan de slag lichtwerker! De wereld heeft je goddelijke levenswerk nu nodig. Wijd je volledig, zonder treuzelen of aarzelen aanm je heilige taak.

Hieronder nog enige getallen die veel voorkomen:

303 De verlichte meesters helpen je je verbinding met God en de universele wijsheid in stand te houden, waardoor het voor jou mogelijk is meer inzicht in je zielendoel te krijgen.

404 God en de engelen omgeven jou, je dierbare en je huidige situatie met krachtige en helende goddelijke liefde en wijsheid.

505 Stel God centraal in je gedachte, dan zal je leven zeer snel ten goede veranderen.

606 Laat God het middelpunt van je steun zijn, zodat je al je driedimensionale behoefte moeiteloos naar jou en je dierbare toe stromen.

707 Je werkt volmaakt samen met God de schepper. je bereidheid te vertrouwen, te luisteren, je te geven en te volgen brengt grote wonderen in je leven.

808 Omdat je God in het middelpunt van je gedachte en daden hebt geplaatst, zorgt je goddelijke liefde ervoor dat alle rijkdommen van de hemel en de aarde je ondersteunen.

909 Houdt de hemel volledig in het middelpunt van je goddelijke levenstaak. Praat met God over ieder aspect van je opdracht en luister met een onbevangen geest en open hart naar de liefdevolle raad die je gezonden wordt.

liefs ROSY (BLM)

BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012, 12:02 
Admin
Admin

Ik zie de laatste paar dagen weer telkens dubbele getallen. Volgens mij begin ik weer op stroom te komen, dan gebeurt dat altijd. Wel gek, want ik heb zelf niet zo het idee dat ik op stroom kom, omdat ik toch nog even wat aan het worstelen ben met mij privé.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012, 12:05 
Ik zie ze ook weer heel vaak, iedere dag zelfs, sinds een 2 maanden. Het is zo ie zo gewoon fijn vind ik. Een stimulans Kristalletje! (KR)

BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012, 13:20 
VIP Lid
VIP Lid

(HRTS) (HRTS) (HRTS)

Liefde kent geen grenzen.
Wij blijven tijdloos met elkaar verbonden.
 Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012, 13:47 
Aktief Lid
Aktief Lid

Sinds 5 dagen is het hier ook weer zo, krijg er momenteel veel te zien zoals 12:12 - 14:14 en 22:22 maar vooral 11:22 - 11:33 zie ik nu en dat is nieuw voor me?! Vandaag was het eerste dubbele getal 11:11 en dat voelde fijn :)

Net al Kristalletje heb ik niet het gevoel dat ik in de stroom zit, juist niet.. privé gaat het nu niet zo lekker dus zou je denken dat de dubbele getallen dan uit zouden blijven (KWN)

Het geeft een fijn gevoel en altijd een glimlach om mijn mond (HRTS)

BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012, 14:47 
Admin
Admin

Toch, he, Pegske, als je nu eens kijkt of die privé situatie toch feitelijk het uitwerken is van (oude) thema's, dan is het toch vooruitgang, al lijkt het niet zo. Kweet niet of je dat kunt zien?
Bij mij is het dat feitelijk wel. Ik ben een oud stuk aan het uitwerken, voor mij voelt het dus niet alsof ik op stroom zit. Daar versta ik normaal onder dat ik spiritueel groei, open ben, dingen voel/weet enz. En dat lijkt dus nu niet zo te zijn.
En toch ... ik ben wél weer open voor mijn kristallen, ben daar ook mee bezig, healing op mijn chakra's die het zo nodig hebben (juist door dat privé stuk) enz.
Dus eigenlijk gebeurt er toch best wat, zit ik dus ind toch wel op stroom. Alleen even anders dan voorheen.
Kweet niet of je ook toch een bepaalde groei/vooruitgang kunt zien als je eens even wat objectief analyseert?

Ik heb niet steeds dezelfde getallen, dat heb ik ook wel eens gehad, allemaal met eentjes en tweetjes of zo. Nu is het van alles en nog wat. 22.33, dan weer 11.22, 22.44 en ook 13.13 of zo enz. Geen 66.88 natuurlijk want ik zie het vnl op de klok en die tijd bestaat nou eenmaal niet, haha.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do 08 nov 2012, 15:12 
Aktief Lid
Aktief Lid

Lieve lieve Kristalletje,

Jij verwoord precies zoals het is in mijn situatie.. ik "zie" precies wat je bedoelt te zeggen :)
Het is alsof jij namens mij de woorden geordend voor mijn neus zet hihi.. (dat is natuurlijk niet maar zo VOELT het voor mij, alsof jij mijn spreekbuis bent wat ik zelf niet kon verwoorden en ordenen van binnen (GNF) WOW...

En fijn hè als je wel open bent voor je kristallen :) Probeer daar zelf ook veel energie uit te halen nu. Het healen van mijn chakra`s kan ik nog niet omdat ik nog niet weet hoe.. moet me daar nog in verdiepen en kennis over vergaren.. het is ook zo breed.. maar wat zou het fijn zijn omdat ik het nodig hebt.

Ik zie ook wel een stukje vooruitgang in het proces en soms kan ik het omarmen en me er heel fijn bij voelen. Heel dicht bij mezelf zijn. Maar op het moment zit ik in een ander stuk. Mijn andere helft schiet weer eens in zijn ego en stoot me heel hard af waardoor ik compleet omvergeslagen wordt. De reden waarom het deze keer anders en het voelt alsof in niet in de stroom zit is dat ik op het punt zit alles op te geven wat betreft mijn zielemaatje. En dus verschiet van deze gevoelens omdat ik daardoor ook mezelf een stukje verlaat.... :'( Ik snap alles even niet meer.... Volgens mij ben ik nu de draad van het verhaal waar we het over hadden weer even kwijt en vlieg ik een heel andere kant op... (VLG)

Ik moet het hier maar even bij laten vandaag en heel snel mijn Rookkwartsje gaan knuffelen (kng)

Dank je wel voor je fijne verhelderende woorden (HRTS)

Liefs Peg

BerichtGeplaatst: do 08 nov 2012, 17:15 
VIP Lid
VIP Lid

Hoi Pegske,

sorry dat ik even niet veel reageer, omdat deze week zelf best heftig is voor mij...
Maar wil je toch een dikke knuff (KMH) geven...laat alles maar toe en accepteerd het...
liefs Myriam (HG)

Liefde kent geen grenzen.
Wij blijven tijdloos met elkaar verbonden.
 Profiel  

Pagina 2 van 10 [ 100 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]